7 tips για εύκολα πρωϊνά γεύματα, χωρίς άλλη δικαιολογία

Για να μην να παραλείψετε ποτέ ξανά το πιο πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας!!!

Άλλη μια μέρα σας βρίσκει στο αυτοκίνητο ή το γραφείο, χωρίς να έχετε θρέψει το σώμα σας όπως το έχει ανάγκη. Μερικές φορές μάλιστα το ίδιο συμβαίνει και με τα παιδιά σας, που φεύγουν βιαστικά από το σπίτι για το σχολείο, έχοντας πιει μονάχα ένα ποτήρι γάλα.

Το πρωϊνό δε θεωρείται τυχαία το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας:

Οι άνθρωποι που τρώνε τακτικά ένα υγιεινό, ισορροπημένο πρωϊνό μπορούν να συγκεντρώνονται καλύτερα, να αποδίδουν καλύτερα και έχουν περισσότερες σωματικές αντοχές από εκείνους που παρακάμπτουν το πρωϊνό γεύμα.

Επίσης, όσοι τρώνε πρωϊνό μπορούν να χάσουν ή να διατηρήσουν πιο εύκολα το βάρος του, ενώ τα επίπεδα χοληστερίνης τους παραμένουν χαμηλά. Στο ξέφρενο ρυθμό ζωής που όλοι ζούμε, πρέπει να προσπαθούμε να εφαρμόζουμε τακτικές που θωρακίζουν την υγεία μας με κάθε τρόπο.

Ακολούθησε λοιπόν και εσύ μία από τις παρακάτω εύκολες στρατηγικές που σου προτείνουμε, για να μην παραπονεθείς ποτέ ξανά ότι νοιώθεις κουρασμένη, πριν καλά καλά φτάσει το μεσημέρι:

Απόκτησε τη συνήθεια…

ξεκινώντας με ένα φρούτο ( η μπανάνα είναι ιδανική) ή μία σπιτική μπάρα που μπορείς να φάς στη διαδρομή σου προς την εργασία σου. Σιγά σιγά θα ενταχθούν και άλλες τροφές στην καινούρια σου πρωϊνή συνήθεια.

Εμπλούτισε το πρωϊνό σου…

με υγιεινές επιλογές που θα κρατήσουν ευχαριστημένο τον ουρανίσκο σου. Δοκίμασε να φτιάξεις Γαλλικά τοστ με φέτες ολικής αλέσεως βουτηγμένες σε κουρκούτι φτιαγμένο από ασπράδια αυγών ή υποκατάστατο αυγού, μια πρέζα κανέλα και μερικές σταγόνες εκχύλισμα βανίλιας. Τηγάνισε τις σε αντικολλητικό τηγάνι ή να χρησιμοποίησε ένα σπρέι μαγειρέματος. Και για…γλυκό, απόλαυσε ένα μικρό σοκολατάκι μαύρης σοκολάτας με 2, 3 αμύγδαλα..

Μην περιμένεις τελευταία στιγμή…

για να ετοιμάσεις το πρωϊνό σου γεύμα. Εάν βιάζεσαι κάθε πρωί (σοβαρά τώρα κάτι πρέπει να κάνεις για αυτό) τότε φρόντισε να έχεις ετοιμάσει την κουζίνα για πρωϊνό από το προηγούμενο βράδυ και να έχεις αφήσει έξω οτιδήποτε χρειαστείς, ώστε να μην ψάχνεις πρωΐ πρωΐ με την….τσίμπλα στο μάτι.

Μην περιορίζεις τον εαυτό σου… 

με παραδοσιακά πρωϊνά γεύματα όπως τα δημητριακά. Μία ομελέτα λαχανικών ή ένα σάντουιτς γαλοπούλας με ψωμί ολικής αλέσεως μπορεί να αποτελέσουν ένα υπέροχο γευστικό πρωινό.

Άλλαξε σταδιακά τις συνήθειες σου...

Για παράδειγμα μην πιέζεις τον εαυτό σου, μπορείς να απολαύσεις το πρωϊνό σου σε δύο φάσεις τον πρώτο καιρό, πχ ένα τοστ (ψωμί ολικής, γαλοπούλα, τυρί) στο σπίτι και ένα φρούτο κατά τις 11 στη δουλειά. Τελικός στόχος είναι να τρώς πρωϊνό γεύμα κάθε μέρα, που περιλαμβάνει όλες τις βασικές ομάδες θρεπτικών ουσιών, ιδανικά μέχρι τις 11, ώστε να κρατάς το σάκχαρο και την ινσουλίνη σου σε ιδανικά επίπεδα .

Κάθε φορά λοιπόν που μπαίνεις στον πειρασμό να παραλείψεις το πρωϊνό σου γεύμα, απλά να θυμάσαι ότι ένα καλό πρωϊνό βοηθά στη μείωση του αισθήματος της πείνας κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας και κατ’ επέκταση της διατήρησης του φυσιολογικού σου βάρους και της ενέργειας σου.

 

7 tips για εύκολα πρωϊνά γεύματα, χωρίς άλλη δικαιολογία

Related Posts

Πως να μην πάρεις επιπλέον κιλά μετά τον τοκετό

Αναγνωρίζοντας τις καταστάσεις εκείνες που σε κάνουν να τρως με λάθος τρόπο θα σε βοηθήσει να αναπτύξεις στρατηγικές για να το ξεπεράσεις. Έτσι, και εσύ αλλά και το μωράκι σου, θα ωφεληθείτε στο μέγιστο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.