4 απλές ασκήσεις μυϊκής τόνωσης

Αν είστε αρχάριοι, θα πρέπει να ξεκινήσετε σιγά – σιγά για να αποφύγετε τους τραυματισμούς. Πριν ξεκινήσει κάποιος να προπονείται με ασκήσεις ενδυνάμωσης, πρέπει να σιγουρευτεί ότι η υγεία της καρδιάς του το επιτρέπει. Πάντα συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν έχετε οποιαδήποτε αμφιβολία.

[mks_highlight color=»#eeee22″]4[/mks_highlight] απλές ασκήσεις ενδυνάμωσης

  1. Καθίστε σε μια καρέκλα, χωρίς μπράτσα, με τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων να ακουμπάνε ίσια στο πάτωμα. Τα χέρια σας πρέπει να είναι στη μέση σας και οι αγκώνες σας στην προέκταση των πλευρών σας. Στρίψτε αργά προς τα δεξιά και, στη συνέχεια, προς τα αριστερά. Τα χέρια σας πρέπει να στρίβουν μαζί, αλλά δεν πρέπει να αιωρούνται. Κάντε δύο με τρία σετ, από 15 έως 20 επαναλήψεις.
  2. Ξαπλώστε ανάσκελα, με τα πόδια σας λυγισμένα να ακουμπούν στο πάτωμα. Τοποθετήστε τα χέρια σας δίπλα από τα αυτιά σας. Κρατήστε τους αγκώνες και τους ώμους σας ευθυγραμμισμένους κατά τη διάρκεια της κίνησης. Ο στόχος είναι να δημιουργήσετε ένα «C» με τον κορμό σας, φέρνοντας το στήθος σας προς τα πόδια σας. Μην σηκώνετε ολόκληρη την πλάτη σας από το πάτωμα, αλλά ανασηκωθείτε μέχρι τα πλευρά. Κάντε δύο τρία σετ από 15 έως 20 επαναλήψεις.
  3. Ξαπλώστε ανάσκελα, με τα πόδια σας λυγισμένα να ακουμπούν στο πάτωμα. Τραβήξτε τον αφαλό σας μέσα, προς τη σπονδυλική στήλη, μέχρι να αισθανθείτε τους κοιλιακούς σας σφιχτούς. Σηκώστε αργά τη λεκάνη σας προς το ταβάνι, χωρίς να ξεκολλήσετε το κάτω μέρος της πλάτης σας και τους γλουτούς σας από το πάτωμα. Επιστρέψτε στην αρχική σας θέση.
  4. Γέφυρες: Ξαπλώστε ανάσκελα, με τα πόδια σας λυγισμένα να ακουμπούν στο πάτωμα. Τραβήξτε τον αφαλό σας μέσα, προς τη σπονδυλική στήλη σας. Σιγά-σιγά, σηκώστε τον κορμό σας από το πάτωμα, μέχρι να σχηματίσετε μια γέφυρα με το σώμα σας. Το πάνω μέρος της πλάτης σας, οι ώμοι και το κεφάλι πρέπει να παραμείνουν στο πάτωμα. Επιστρέψτε το σώμα σας προς το πάτωμα και επαναλάβετε. Πραγματοποιήστε δύο με τρία σετ από 15 έως 20 επαναλήψεις.

Το να προσθέσετε μερικές ασκήσεις ενδυνάμωσης στη γυμναστική σας ρουτίνα δεν είναι περίπλοκο. Επιπλέον, τα οφέλη των ασκήσεων για την υγεία σας είναι πολύ περισσότερα από το χρόνο που απαιτούν.

4 απλές ασκήσεις μυϊκής τόνωσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.