Φτιάξτε τη διάθεσή σας με το κατάλληλο μενού

Τι θα λέγατε να καταναλώσετε όλη την ημέρα -και στα 5 μικρά και κανονικά γεύματα που προτείνουν οι διαιτολόγοι- μόνο τρόφιμα που λειτουργούν θετικά στη διάθεσή σας; Εμείς σας προτείνουμε το παρακάτω εύκολο μενού που θα σας ανεβάσει ψυχολογικά.

[mks_icon icon=»fa-check» color=»#dd02da» type=»fa»] Ξεκίνημα με καφέ!

Μία γερή δόση καφεΐνης μπορεί να λειτουργήσει σαν ένεση ενεργητικότητας. Πολλοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι ένα φλιτζάνι καφέ μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο να πάθουμε κατάθλιψη, χωρίς να αναλύουν το γιατί.

[mks_icon icon=»fa-check» color=»#dd02da» type=»fa»] Σνακ με βραζιλιάνικα φιστίκια

Ένα σνακ πλούσια σε σελήνιο, το οποίο βοηθά στην προστασία του σώματός μας από μικροσκοπικά, επιζήμια σωματίδια που ονομάζονται ελεύθερες ρίζες. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι νέοι που δε λαμβάνουν αρκετό σελήνιο με τη διατροφή τους είχαν περισσότερες πιθανότητες να είναι καταθλιπτικοί. Να διευκρινίσουμε ότι οι ερευνητές δεν υποστηρίζουν ότι η έλλειψη σεληνίου προκαλεί κατάθλιψη. Μόνο ένα βραζιλιάνικο φιστίκι έχει σχεδόν το μισό σελήνιο που χρειαζόμαστε καθημερινά. Δύο με τρία, λοιπόν, αρκούν. Άλλες τροφές με σελήνιο είναι το καστανό ρύζι, το άπαχο βοδινό κρέας, οι ηλιόσποροι και τα θαλασσινά.

Το γεύμα της αισιοδοξίας:

[mks_icon icon=»fa-check» color=»#dd02da» type=»fa»] Σαλάτα με φυλλώδη λαχανικά

Μία σαλάτα πλούσια σε φυλλώδη λαχανικά είναι γεμάτη με φυλλικό οξύ, το οποίο βοηθά τα κύτταρα του εγκεφάλου μας να λειτουργούν καλύτερα και που βοηθά στην προστασία από την κατάθλιψη. Οι τεχνολόγοι τροφίμων στις ΗΠΑ προσθέτουν φυλλικό οξύ, γνωστό και ως βιταμίνη B9, για να εμπλουτίζουν τα δημητριακά, τα ζυμαρικά και το ρύζι. Μπορούμε, επίσης, να πάρουμε φυλλικό οξύ τρώγοντας φακές, φασόλια και σπαράγγια.

[mks_icon icon=»fa-check» color=»#dd02da» type=»fa»] Κύριο πιάτο: σολομός

Ο σολομός και άλλα ψάρια, όπως η ρέγκα και ο τόνος, είναι πλούσια σε πολυακόρεστα λίπη, τα οποία, οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι βοηθούν στην καταπολέμηση της κατάθλιψης. Ένας τύπος αυτών των λιπών, που ονομάζεται ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, μπορεί να βοηθήσει τα εγκεφαλικά κύτταρα να χρησιμοποιήσουν χημικές ουσίες που επηρεάζουν θετικά τη διάθεσή μας. Κάποιες μικρές μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που δεν είχαν κατάθλιψη είχαν υψηλότερα επίπεδα των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων από ό, τι τα άτομα με τη διαταραχή της διάθεσης.

[mks_icon icon=»fa-check» color=»#dd02da» type=»fa»] Υγιεινό απογευματινό σνακ: καρότα

Το β-καροτένιο, το οποίο μπορούμε επίσης να πάρουμε από την κολοκύθα, το σπανάκι, τις γλυκοπατάτες και το πεπόνι, πολλές διατροφικές μελέτες το έχουν συνδέσει με χαμηλότερα επίπεδα κατάθλιψης. Εκτός αυτού είναι ένα εξαιρετικό λαχανικό που δεν πρέπει να λείπει από τη διατροφή μας.

[mks_icon icon=»fa-check» color=»#dd02da» type=»fa»] Βραδινό πιάτο με γαλοπούλα

Η γαλοπούλα έχει την τρυπτοφάνη μία δομική πρωτεΐνη, την οποία χρησιμοποιεί ο οργανισμός μας για να δημιουργήσει τη σεροτονίνη, μια χημική ουσία του εγκεφάλου που παίζει καθοριστικό ρόλο στην καταπολέμηση της κατάθλιψης, όπως λένε οι ερευνητές. Άλλωστε, αρκετά αντικαταθλιπτικά φάρμακα λειτουργούν στοχευμένα στον τρόπο που ο εγκέφαλός μας χρησιμοποιεί τη σεροτονίνη. Μπορούμε να πάρουμε τρυπτοφάνη από το κοτόπουλο και τη σόγια.

Με τέτοιο μενού χαράς αποκλείεται να μην ανεβεί η διάθεσή σας, όποιες και αν είναι οι πιεστικές καταστάσεις που έχετε να αντιμετωπίσετε. Υιοθετήστε το κάθε φορά που θέλετε να βάλετε μία γερή δόση αισιοδοξίας στην ημέρα σας.

Φτιάξτε τη διάθεσή σας με το κατάλληλο μενού

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.