Πως να μην πάρεις επιπλέον κιλά μετά τον τοκετό

Κρατάς στην αγκαλιά το μωράκι σου και είσαι η πιο ευτυχισμένη μαμά του κόσμου! Όμως ο θηλασμός και η κούραση από τα ξενύχτια και τις νέες σου υποχρεώσεις σε κάνουν να… επισκέπτεσαι την κουζίνα πιο συχνά από ότι πραγματικά χρειάζεσαι. Και να ήθελες μόνο υγιεινά σνακ! Καλά θα ήτανε. Αλλά συνήθως καταφεύγεις και σε πρόχειρες λύσεις που πρόσκαιρα μόνο ικανοποιούν τον ουρανίσκο σου.

Τι να κάνεις

Αναγνωρίζοντας τις καταστάσεις εκείνες που σε κάνουν να τρως με λάθος τρόπο θα σε βοηθήσει να αναπτύξεις στρατηγικές για να το ξεπεράσεις. Έτσι, και εσύ αλλά και το μωράκι σου, θα ωφεληθείτε στο μέγιστο.

Για να σε βοηθήσουμε λίγο παραπάνω σε αυτό.

Δραστηριότητες

Έχεις μόλις θηλάσει, το μωρό έχει κοιμηθεί και εσύ επιτέλους κάθεσαι να δεις “λίγο” τηλεόραση. Μήπως παίρνεις μαζί σου για snacking ότι βρεις μπροστά σου; Ή ετοιμάζεις το φαγητό σας τρώγοντας παράλληλα από εδώ και από εκεί; Είναι πολύ εύκολο να λαμβάνεις έξτρα, άχρηστες θερμίδες χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι, ιδιαίτερα όταν είσαι κουρασμένη. Για να μην πέσεις στην παγίδα, να καταγράφεις ότι τρως για λίγες μέρες. Έτσι, θα δεις από που παίρνεις παραπανίσιες άχρηστες θερμίδες και θα αλλάξεις συμπεριφορά.

Μπισκοτάκια αγάπες μου

Υπάρχουν πολλές λιχουδιές που δεν μπορείς να βάλεις φρένο στην κατανάλωση τους; Τότε κράτα τις σε απόσταση ασφαλείας. Μην έχεις περισσότερο από όσο χρειάζεσαι, και αυτό μόνο αν το χρειάζεσαι πραγματικά. Πολλές φορές, πιο πολύ η συνήθεια παρά η πραγματική σου ανάγκη.

Αχ αυτή η ώρα της ημέρας…

Ποια στιγμή είναι πιο δύσκολη; Που ξυπνάς στη μέση της νύχτας για να θηλάσεις; Το μεσημέρι που νοιώθεις πως σε λίγο θα έχεις στερέψει από δυνάμεις; Πότε καταλαβαίνεις πως τρως περισσότερο χωρίς έλεγχο απλά… για να “κρατηθείς”; Ακριβώς τότε είναι που πρέπει να έχεις δίπλα σου πολύ θρεπτικά, υγιεινά σνακ (πχ φρούτα, αμύγδαλα) για πραγματικά έξτρα ενέργεια και απόδοση στο maximum. Ένα άλλο κόλπο που μπορείς να εφαρμόσεις για να αποφύγεις την υπερφαγία, είναι να κάνεις κάτι που απολαμβάνεις πραγματικά, πχ ένα σούπερ χαλαρωτικό μπάνιο… Μόλις λοιπόν το μπεμπάκι αποκοιμηθεί εσύ…..μπλουμ. (σίγουρα θα νομίζεις πως ακούς συνέχεια κλάμα, αλλά θα συνηθίσεις! )

Κοινωνικές Υποχρεώσεις

Επιτέλους βρήκες κάποιον για baby sitting και έχεις βγει έξω για καφέ ή φαγητό. Δεν είναι όμως ανάγκη να φας σαν να είσαι σούπερ στερημένη ή δεν θα ξαναβγείς ποτέ ξανά! Δώσε σημασία στη γεύση καιι την όμορφη στιγμή με τους φίλους σου και κάνε πέρα τις υπερβολικές μερίδες.

Ανεξέλεγκτες καταστάσεις

Οκ, δεν υπάρχει η τέλεια μαμά που μπορεί να τα κάνει και να τα προλαβαίνει όλα. Όμως είναι υποχρέωση σου να προσέχεις τον εαυτό σου και αυτό περιλαμβάνει θρεπτική τροφή σε τακτά χρονικά διαστήματα. Μην «ξεχνάς» το πρωϊνό σου, ή το μεσημεριανό σου επειδή νομίζεις πως δεν προλαβαίνεις. Φτιάξε έναν οδηγό γευμάτων όπως ακριβώς έχεις κάνει για το μωρό σου και τροφοδότησε τον οργανισμό σου σωστά όπως του αξίζει.

Συναισθήματα

Είσαι λίγο μελαγχολική; Σοκολάτα. Πολύ κουρασμένη; Μπισκότα. Βαριέσαι; Πατατάκια. Μάθε να ξεχωρίζεις την πραγματική πείνα από τη… συναισθηματική. Όταν νοιώθεις πως επειδή είσαι φορτισμένη συναισθηματικά θες να φας τον κόσμο όλο, κάνε κάτι άλλο… Κάλεσε μία φίλη σου στο τηλέφωνο ή βγες βόλτα με το μωρό σου.

 

 

 

Πως να μην πάρεις επιπλέον κιλά μετά τον τοκετό

Related Posts

Πώς να δημιουργήσεις τον τέλειο χώρο θηλασμού και για τους δυο σας.

Ο θηλασμός είναι μία ιδιαίτερη διαδικασία η οποία γίνεται καλύτερα όταν νιώθεις άνετα. Για το λόγο αυτό, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να διαμορφώσεις στο σπίτι έναν χώρο θηλασμού, στον οποίο θα νιώθεις ηρεμία και χαλάρωση, αλλά ταυτόχρονα, θα έχεις κοντά σου, ότι μπορεί να χρειαστείς.

Πέτρωμα στήθους στο θηλασμό: Πρόλαβε το, αντιμετώπισε το.

Πάντα να θυμάσαι ότι όλα τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσεις στο μαγικό αυτό ταξίδι που λέγεται μητρότητα, αλλά ιδίως τα προβλήματα που σχετίζονται με το θηλασμό, όσο συντομότερα τα αντιμετωπίσεις, τόσο ευκολότερα επιλύονται.

10 χρήσιμες συμβουλές για να γίνει πιο εύκολη η άντληση του μητρικού γάλακτος.

Η άμεση επαφή του μωρού σου με τον μαστό είναι η καλύτερη επιλογή, υπάρχουν όμως κάποιοι λόγοι ( προβλήματα στη θηλή, επαγγελματικές υποχρεώσεις κα.) για τους οποίους θα χρειαστεί να αντλήσεις το μητρικό γάλα με ένα θήλαστρο και να το προσφέρεις στο μωρό σου με το μπιμπερό άμεσα, να το αποθηκεύσεις στο ψυγείο για να το πιεί αργότερα ή να μπορέσει να του το προσφέρει κάποιος άλλος (πχ. ο μπαμπάς).

Πρώτη εβδομάδα στο σπίτι με το μωρό; Ευκολάκι….

Πραγματικά, μερικές φορές δε ξέρω αν οι μέλλουσες μανούλες ανησυχούν περισσότερο για τον τοκετό ή… για την πρώτη εβδομάδα στο σπίτι με το νεογέννητο. Θέλω λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας μερικές πολύτιμες συμβουλές ώστε να γίνει και η δική σας πρώτη εβδομάδα στο σπίτι με το μωράκι (λίγο) πιο εύκολη! Κοιμηθείτε όταν το μωρό κοιμάται. Το έχετε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.