Μπαμπάς νέος και δυνατός και μετά τα 50

Όσο μεγαλώνει ένας άντρας, οι πιθανότητες να εμφανίσει παθήσεις όπως υψηλή πίεση, καρδιακά προβλήματα, διαβήτη και καρκίνο του προστάτη αυξάνονται. Όμως, όπως αποδεικνύεται σε πολλές επιστημονικές μελέτες, οι υγιεινές διατροφικές συνήθειες και ο σωστός τρόπος ζωής μπορούν να ενισχύσουν την άμυνα του ανδρικού οργανισμού και να διασφαλίσουν μία καλύτερη ποιότητα ζωής.

Ακολουθούν κάποιες υγιεινές προτάσεις για το καθημερινό σας μενού.

Μανιτάρια

Προσθέτοντας μανιτάρια στο φαγητό (ακόμα και σε χορτοφαγικά πιάτα) του δίνεται μια αίσθηση κρέατος, κάτι που όλοι οι άντρες θεωρούν απαραίτητο στη διατροφή τους. Τα μανιτάρια έχουν μόνο 20 θερμίδες, περίπου, ανά μερίδα και περιέχουν κάλιο, που εξουδετερώνει την επίδραση του νατρίου και αποτρέπει την αύξηση της πίεσης του αίματος.

Αυγά

Με το πέρασμα του χρόνου η μυϊκή μάζα των αντρών μειώνεται. Τα αυγά είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών και μπορούν να αναστείλουν την απώλεια μυϊκής μάζας. Αν και πολλά έχουν ειπωθεί για τη θρεπτική αξία των αυγών, οι περισσότεροι ειδικοί υποστηρίζουν ότι είναι πολύ ωφέλιμα για την υγεία μας. Επίσης, τα αυγά περιέχουν λουτεΐνη, ουσία που βοηθά στη μείωση του κινδύνου εκφύλισης της ωχράς κηλίδας, που μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε τύφλωση.

Φασόλια

Εξαιρετικά ωφέλιμη τροφή για το αίμα, που μπορεί να αποτρέψει καρδιακές παθήσεις και διαβήτη. Έχει αποδειχθεί ότι η καθημερινή κατανάλωση φασολιών μπορεί να μειώσει την κακή χοληστερίνη έως 5%, και κατ’ επέκταση τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού.

Αβοκάντο

Ένα προϊόν που είναι στη μόδα τα τελευταία χρόνια και συνοδεύει πολλά και διαφορετικά πιάτα. Είναι πηγή μονοακόρεστων λιπαρών, που είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για την καρδιά και κρατούν χαμηλά τα επίπεδα της χοληστερίνης. Το αβοκάντο έχει συνδεθεί με την απώλεια βάρους και τη μείωση των φλεγμονών.

Κεράσια ή Μούρα

Τα κεράσια και τα μούρα έχουν αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτική δράση και, ενώ συχνά, ο χυμός των κερασιών συνιστάται στους αθλητές μετά από έντονη προπόνηση, για την ανακούφιση από πόνους και για ανάρρωση μετά από τραυματισμούς. Τα κεράσια έχει βρεθεί ότι μειώνουν και τον πόνο της οστεοαρθρίτιδας, που προκαλείται από τα υψηλά επίπεδα ουρικού οξέως στο αίμα.

Μπαμπάς νέος και δυνατός και μετά τα 50

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.