Μήπως πάσχεις από Mumnesia; Η αμνησία των μαμάδων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μύθος.

Μαμάδες, ψάχνετε συνέχεια το κινητό και τα κλειδιά σας; Έχετε περισσότερες σημειώσεις και υπενθυμίσεις από ό, τι πριν γεννήσετε; Βλέπετε γνωστούς και δε θυμάστε το όνομα τους; Δυσκολεύεστε να θυμηθείτε τι φάγατε τις προηγούμενες ημέρες και τι άλλο έχετε να κάνετε μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα;

Αν η απάντηση είναι ναι, τότε ίσως να αντιμετωπίζετε… mumnesia.

Από τότε που έγινες μαμά, ένα πράγμα είναι σίγουρο: Πως συχνά ξεχνάς. Ή… δε θυμάσαι. Όσο και να προσπαθείς. Και τρελένεσαι που συμβαίνει αυτό.

Μην ανησυχείς όμως. Πολλές μανούλες σαν εσένα βιώνουν περιόδους λήθης μετά τον τοκετό. Μάλιστα η κατάσταση αυτή έχει όνομα και είναι γνωστή ως “Mumnesia” ή “μαμαδοαμνησία” ας μας επιτραπεί ο όρος .

Πίσω στο 2008, οι επιστήμονες υποστήριξαν ότι , αντί απλά να είναι μύθος, η «Mumnesia» στηρίζεται πράγματι σε ιατρικά δεδομένα.

Ισχυρίστηκαν ότι ο συνδυασμός της κόπωσης, του στρες και των ορμονικών αλλαγών που συνυπάρχουν μετά τον τοκετό, μπορεί να συμβάλουν στην απώλεια της μνήμης και ότι η κατάσταση θα μπορούσε να αποδοθεί στο γεγονός ότι οι νέες μητέρες κάνουν επίκεντρο την ευημερία του μωρού τους, αποκλείοντας κάθετι άλλο.

Οι ανάγκες του βρέφους τους, αποτελούν τη νούμερο ένα προτεραιότητα και ως εκ τούτου άλλα, λιγότερο σημαντικά θέματα τείνουν να ξεχνιούνται. Μερικές γυναίκες μάλιστα μπορεί να αρχίζουν να βιώνουν αυτές τις περιόδους λήθης και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους.

Επίσης, ως σε κάποιο βαθμό, η απώλεια αυτή της μνήμης, επιτρέπει στις γυναίκες να ξεχάσουν τον πόνο του τοκετού, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για την επόμενη φορά που η γυναίκα θα μείνει έγκυος ξανά.

Με όλες τις νέες προτεραιότητες της μητρότητας, σε συνδυασμό με τα ήδη υπάρχοντα καθήκοντα, την αϋπνία και την κούραση, δεν αποτελεί έκπληξη το ότι ως νέες μητέρες βιώνετε συχνές εξάρσεις λήθης μετά τη γέννηση των παιδιών σας.

Τι μπορείτε να κάνετε για να πάρετε την κατάσταση στα χέρια σας:
  • Να τρώτε υγιεινά: Προτιμήστε καθαρή λευκή πρωτεΐνη (κοτόπουλο ελεύθερης βοσκής, ψάρι), σύνθετους υδατάνθρακες, και φρούτα και λαχανικά με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Έτσι το σάκχαρο σας θα παραμένει σταθερό και θα έχετε περισσότερη ευεξία και διαύγεια πνεύματος.
  • Λάβετε ένα ειδικό συμπλήρωμα διατροφής που περιέχει και Ω3 λιπαρά οξέα, όπως το IOFOLEN– τα Ω3 είναι πλέον απαραίτητα και μετά τον τοκετό καθώς τονώνουν την εγκεφαλική λειτουργία και προστατεύουν από την επιλόχειο κατάθλιψη.
  • Πιείτε 8 με 10 ποτήρια καθαρό, φιλτραρισμένο νερό ώστε ο οργανισμός να διατηρεί την απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία του ομοιόσταση.
  • Κοιμηθείτε με την πρώτη ευκαιρία ακόμα και αν πρόκειται για έναν δεκάλεπτο υπνάκο.
  • Οργανωθείτε: Σημειώνετε όλα τα σημαντικά σε ένα μόνο ημερολόγιο, και όχι σε διάσπαρτες σημειώσεις εδώ και εκεί. Δημιουργείστε ένα “σταθμό συγκέντρωσης” κάθε τι σημαντικού – του ημερολογίου, του κινητού, των κλειδιών, του πορτοφολιού σας. Έτσι, δε θα αγχώνεστε κάθε φορά που ψάχνετε και θέλετε “εδώ και τώρα” κάτι τόσο σημαντικό.

 

Μήπως πάσχεις από Mumnesia; Η αμνησία των μαμάδων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μύθος.

Related Posts

Πατέρα, πατερούλη, μπαμπά….

Την επόμενη, λοιπόν, φορά, μπαμπά, που θα σε κάνουν να πιστέψεις ότι η μαμά μπορεί να τα κάνει όλα καλύτερα, να θυμάσαι ότι η φύση σε έχει πριμοδοτήσει αποκλειστικά, αποκλείοντας τα άλλα αρσενικά της, με το ένστικτο να αγαπάς, να μεγαλώνεις και να προστατεύεις το μικρό σου, όπως ακριβώς και η σύντροφός σου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.