Καλός ύπνος σημαίνει λαμπερό δέρμα!

Οι πιο αποδοτικές ώρες ύπνου για τον οργανισμό μας είναι μεταξύ 10 με 1 το βράδυ και 1 με 4. Αν χαθούν αυτά τα δύο τρίωρα, όπου επανορθώνονται όλα τα συστήματα του οργανισμού μας, δεν επιτυγχάνουμε τα ύψιστα οφέλη του ύπνου. Ας δούμε, λοιπόν, πιο αναλυτικά πώς ωφελεί  ο ύπνος και τι μπορούμε να κάνουμε για να επιτύχουμε έναν πιο βαθύ, ξεκούραστο και ωφέλιμο ύπνο.

  • Το δέρμα θρέφει πιο γρήγορα
    Λειτουργεί ως φάρμακο ο ύπνος για το δέρμα μας. Τις ώρες που κοιμόμαστε, η επιδερμίδα και οι βαθύτερες στιβάδες επανορθώνονται. Φθορές και πληγές κλείνουν και οι ιστοί αναπλάθονται. Η όψη βελτιώνεται και αυτό είναι εμφανές, όταν ξυπνάμε μετά από έναν καλό ύπνο.
  • Η επιδερμίδα αποκτά χρώμα υγείας
    Η έλλειψη ύπνου κάνει το δέρμα μας να δείχνει πιο θαμπό, χλωμό ή με κοκκινίλες. Ο καλός ύπνος βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στην επιδερμίδα, ενώ η έλλειψη του μπορεί να προκαλέσει άγχος και να εμφανιστούν σπυράκια και μαύρα στίγματα. Ο επαρκής ύπνος βοηθά το δέρμα μας να είναι πιο καθαρό.
  • Ύπνος και μαύροι κύκλοι
    Είναι ένα πρόβλημα συνήθως κληρονομικό οι μαύροι κύκλοι, η όψη τους όμως επιδεινώνεται όταν δεν κοιμόμαστε καλά. Μετά από μερικές ημέρες σωστού προγραμματισμού στον ύπνο –αρκετές ώρες ύπνου και οπωσδήποτε μεταξύ 12 με 4 το πρωί- βελτιώνεται αισθητά η επιδερμίδα γύρω από τα μάτια και αποχρωματίζονται οι μαύροι κύκλοι.

 

Όταν ξυπνάμε μετά από έναν καλό ύπνο η επιδερμίδα λάμπει, όχι μόνο επειδή είμαστε ξεκούραστοι αλλά επειδή έχει αναδομηθεί εσωτερικά και αυτό αντανακλά και εξωτερικά. Ας δούμε πώς θα βελτιώσουμε και τις συνθήκες του ύπνου μας.

Ενυδάτωση εσωτερική πριν τον ύπνο
Το νερό είναι το καλύτερο που μπορούμε να προσφέρουμε στο σώμα μας πριν πέσουμε για ύπνο. Αντίθετα, ένα ποτήρι κρασί μπορεί να φαίνεται χαλαρωτικό, αλλά είναι καταστροφικό για το δέρμα και θα φανεί το επόμενο πρωί.

Ενυδάτωση εξωτερική πριν τον ύπνο
Εξαιρετικά  χαλαρωτικό πριν τον ύπνο είναι ένα ζεστό μπάνιο. Απλώνουμε και τις ενυδατικές μας κρέμες σε πρόσωπο και σώμα –το βράδυ επιτυγχάνεται η καλύτερη απορρόφησή τους – και πέφτουμε να κοιμηθούμε τέλεια προετοιμασμένες.
Ένα καλό μαξιλάρι για να φύγει το πρήξιμο
Αν ξυπνάτε με πρησμένα μάτια, αυτό συμβαίνει επειδή το κεφάλι είναι ξαπλωμένο στο ίδιο επίπεδο με το σώμα και τα υγρά συγκεντρώνονται γύρω από τα μάτια. Ανασήκωσε το κεφάλι στο ύψος της καρδιάς με ένα μέτριο ή δύο πιο χαμηλά μαξιλάρια. Σημασία έχει να είναι και ανατομικά για να ακουμπά σωστά ο αυχένας και ο ύπνος να είναι πραγματική θεραπεία.

Η στάση του ύπνου
Καλύτερα είναι να κοιμόμαστε ανάσκελα. Αν δεν το έχουμε συνηθίσει κάνουμε μία προσπάθεια. Είναι καλύτερα για το πρόσωπο καθώς δέχεται λιγότερη πίεση το μαξιλάρι. Αποφεύγουμε τη στάση μπρούμυτα και αν κοιμόμαστε στο πλάι, φροντίζουμε να αλλάζουμε τουλάχιστον συχνά πλευρό.

 

Το βραδινό σνακ να είναι υγιεινό

Αν το στομάχι σας δεν αντέχει και σας ωθεί σε νυχτερινές επιθέσεις το ψυγείο, φροντίστε το βράδυ να περιοριστείτε σε ένα φρούτο. Οτιδήποτε αλμυρό θα σας κάνει να ξυπνήσετε πρησμένη το πρωί, λόγω κατακράτησης υγρών.

Καλός ύπνος σημαίνει λαμπερό δέρμα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.