Άσκηση με ασφάλεια όταν προσπαθείτε να συλλάβετε

Η άσκηση κάνει πολύ καλό στην υγεία σας σε κάθε περίοδο της ζωής σας. Όμως η πολύ έντονη άσκηση όταν προσπαθείτε να συλλάβετε μπορεί να μην είναι και τόσο καλή ιδέα.

Με την καθημερινή γυμναστική νιώθετε ευεξία και προετοιμάζετε το σώμα σας για την εγκυμοσύνη. Όμως προσοχή: η πολύ έντονη άσκηση μπορεί να αλλάξει τον εμμηνορυσιακό σας κύκλο και ως αποτέλεσμα να διαταραχθεί η διαδικασία της ωορρηξίας.

Αν θέλετε να συλλάβετε σύντομα, τώρα θα ήταν μια καλή στιγμή για να επαναπροσδιορίσετε το μέγεθος και την ένταση της άσκησης που κάνετε.

Αν τρέχετε:

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να εγκαταλείψετε το τρέξιμο πριν την εγκυμοσύνη. Το τρέξιμο βοηθάει στην καρδιαγγειακή δραστηριότητα και είναι μια τέλεια άσκηση για τη διατήρηση της καλής υγείας σας. Όμως, αν προσπαθείτε να μείνετε έγκυος, τώρα δεν θα ήταν η καταλληλότερη στιγμή να προπονηθείτε για κάποιον μαραθώνιο και να τρέχετε πολλά χιλιόμετρα την ημέρα. Αυτό μπορεί να βάλει μεγάλη πίεση στο σώμα σας και να αλλάξει τον κύκλο σας. Θα πρέπει να μειώσετε το ρυθμό και την ένταση του τρεξίματος, ειδικά αν παρατηρήσετε ότι έχετε ακανόνιστο κύκλο.

Αν σηκώνετε βάρη:

Αυτή η άσκηση χτίζει τους μυς, αυξάνει την αντοχή των οστών και θα σας βοηθήσει να διατηρηθείτε σε φόρμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Όμως, η άσκηση μεγάλης έντασης μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στον κύκλο σας. Θα πρέπει να σηκώνετε πιο ελαφριά βάρη κάνοντας περισσότερες επαναλήψεις ή να επικεντρωθείτε σε ασκήσεις αντίστασης που χρησιμοποιούν το βάρος του σώματος σας. Μπορείτε επίσης να επενδύσετε σε κάποια ζώνη γυμναστικής καθώς θα σας βοηθήσει να έχετε σωστή ισορροπία στο βάρος του σώματος.

Αν κάνετε γιόγκα:

Η γιόγκα είναι μια ιδανική άσκηση πριν την εγκυμοσύνη. Βασίζεται στη δύναμη, την ισορροπία, την αντοχή και τη μυϊκή ενδυνάμωση με αποτέλεσμα να σας χαλαρώνει. Θα πρέπει πάντα να έχετε την καθοδήγηση δασκάλου, καθώς οι τραυματισμοί είναι αρκετά συχνοί σ’ αυτό το είδος της άσκησης. Ο δάσκαλος επίσης θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τα όρια τους σώματος σας. Εάν κάνετε γιόγκα σε ζεστό δωμάτιο, να θυμάστε ότι είναι αρκετά επίπονη για το σώμα σας και μπορεί να προκαλέσει ζάλη και αφυδάτωση. Επίσης, εάν προσπαθείτε να μείνετε έγκυος, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η άσκηση σε ζεστό δωμάτιο δεν έχει δοκιμαστεί ως προς την ασφάλεια της για την ομαλή ανάπτυξη του εμβρύου. Μιλήστε με το δάσκαλο σας και το γιατρό σας για να βρείτε ποια μέθοδος γιόγκα σας ταιριάζει καλύτερα.

Αν είσαστε κολυμβητής ή ποδηλάτης:

Και οι δύο άσκησεις προσφέρουν καρδιαγγειακά οφέλη και γράμμωση μυών. Όμως, πριν την εγκυμοσύνη δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να προπονηθείτε για αγώνες, διότι αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει υπερβολική πίεση στο σώμα σας και να επηρρεάσει την ωορρηξία. Για τους άνδρες η υπερβολική ποδηλασία μπορεί να αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματος στη βουβωνική χώρα και να επηρρεάσει την παραγωγή σπέρματος.

Αν κάνετε ελλειπτικό, TRX ή Cross Fit:

Να ενημερώσετε το γιατρό σας για τη μορφή άσκησης που κάνετε, έτσι ώστε να βεβαιωθείτε ότι οι δραστηριότητες αυτές είναι ασφαλής. Να ακούτε πάντα το σώμα σας όταν χρειάζεται ανάπαυση και να πίνετε αρκετό νερό.

Όταν μείνετε έγκυος να θυμάστε ότι η πολύ έντονη άσκηση μπορεί να είναι επικίνδυνη για το έμβρυο. Μετά τον τοκετό και εφόσον πραγματοποιήσετε τον προγραμματισμένο έλεγχο σας μπορείτε να επιστρέψετε σε όποιο είδος γυμναστικής κάνατε πριν.

Όπως δημοσιεύτηκε στο www.bilalisgynaikologos.gr

Άσκηση με ασφάλεια όταν προσπαθείτε να συλλάβετε

Related Posts

Θέλω να γίνω μαμά- Θέλω να γίνω μπαμπάς : Πώς θα «γεφυρώσεις» το χάσμα στην επιθυμία σας να γίνετε γονείς.

Όπως ήδη γνωρίζεις και εσύ, το να γίνεις γονιός είναι ένα μεγάλο βήμα, που αλλάζει τη ζωή ενός ανθρώπου και απαιτεί τεράστια υπευθυνότητα. Δώσε στο σύντροφο σου την ευκαιρία να προετοιμαστεί για τον πιο σημαντικό του ρόλο, με τον τρόπο που εκείνος επιθυμεί.

7 πράγματα που θα θυμούνται τα παιδιά σου από εσένα όταν μεγαλώσουν

Πολλές φορές φίλοι ή και συγγενείς τυχαίνει να αναφέρονται σε στιγμές της παιδικής σου ηλικίας, τότε που με κοτσιδάκια περιφερόσουν ανάμεσά τους αλλά εσύ δεν μπορείς να θυμηθείς καθόλου τις εν λόγω στιγμές

Γρίπη στην εγκυμοσύνη

Εάν είστε έγκυος κατά τη διάρκεια του χειμώνα, έχετε αρκετές πιθανότητες να αρρωστήσετε αν δεν πάρετε τις κατάλληλες προφυλάξεις. Η γρίπη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι αρκετά επικίνδυνη. Το ανοσοποιητικό σας σύστημα έχει υποστεί αλλαγές και έτσι είστε ευάλωτες σε ασθένειες.

Πώς θα κάνεις την κόρη σου να νιώθει αυτοπεποίθηση για το σώμα της

Σίγουρα, τα πρότυπα ομορφιάς που έχουν δημιουργήσει τα μίντια επηρεάζουν στο μεγαλύτερο βαθμό αλλά είναι σοκαριστικό πως στο 25% των συμμετεχόντων στην έρευνα του Yahoo ήταν οι γονείς οι ίδιοι εκείνοι που ενίσχυσαν την έλλειψη αυτοπεποίθησης που έχει το παιδί τους για το σώμα του.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.